For Júlia, life in Glasgow is a way of starting fresh, of creating something that is hers alone, without interference from her family, from those she knows, from her history so far. But her brother, in Barcelona, wants to maintain the bridge that unites them. And bridges are Julia’s favorite thing to photograph, until her eyesight begins to fail.