Successful classical flutist Pauli (29) returns to his small hometown after a breakdown. Reconnecting with old schoolmate Iiris, he is drawn into experimental music. Pauli, who has always sought perfection, is drawn to her chaotic energy and finds comfort in their sonic experiments.