Put your soul on your hand and walk was my response as a filmmaker, to the ongoing massacre of he Palestinians. My personal way not to lose my sanity. A miracle happened when I met Fatem through a Palestinian friend. Ever since, she became my eyes in Gaza, while surviving under the bombs and documenting the war. And I, became her connection to the outside world, from her Gaza prison, as she puts it. We kept this line of life going for more than 200 days. The bits of pixels and sounds that we exchanged constitute the film that you see. Fatem's assasination on April 16, 2025, following an Israeli attack on her home has forever changed its meaning.