After many years working far from home, Mila is forced to temporarily leave her seaside mansion—and her secret romance—to return to her family in a remote Polish village. But the long-awaited reunion is far from what she imagined. As tensions surface, Mila struggles to repair what was lost, confronting the cost of her choices and the woman she has become.