Luis has finished his degree, and what lies now ahead of him is getting into the work market and becoming an adult. Like many other youngsters in his situation, thinking of his future makes him dizzy, even scared. But he has an advantage by the name of Morgan, his friend Morgan, a bit older than him and who has known how to find the way to avoid that uncertain and distressing future of coming and going from one job to another, eight-hour shifts, and getting paid at the end of the month. Morgan's solution is simple: To become a perfect tick, a social parasite.