She loved him more than anything else, he loved her more than anyone else. Simone Signoret and Yves Montand were the most famous couple of their time. Haunted by her husband’s affair with Marilyn Monroe and bruised by all those that followed, Signoret always refused the role of victim. What they knew was that they would never leave each other.