When local gangster Mallaury offers Damien work as a bartender in a hunting lodge, the ambitionless student is tempted by the chance of easy money. But Mallaury intends to make the place pay at any cost: drunken hunting parties for local aristocrats, illegal poker evenings, prostitution… When an escort disappears, Damien finds himself at the heart of a spiraling settling of scores.