Following the random itinerary of a lighter that is lost by its occasional owners in different places of the world a funny and emotive story of stories (up to 15) is built with the common factor of romantic relationships, the "amour fou", and the appearance of surprising characters bearing unusual stories with a not always appropiate sincerity.