The experiences of three people from three different cultures (Japan, Brazil and Holland) who make the route to Santiago de Compostela, the Way of St. James, a millennial journey that will affect each of them in a different way. They make the journey during three different seasons (spring, winter and summer) - three independent stories, with a common link.