Europe: Day of the Champions league final between Galatasaray Istanbul and Deportivo of A Coruña in Moscow. A business woman in Moscow, a backpacker in Istanbul, a Dutch pilgrim in Santiago de Compostela and a French couple in Berlin are involved with the police all at the same time. Four cases of luggage theft, four police stations, four times the Champions league, football mania is everywhere and the Euro is already in circulation...