Temporarily removed from her home, teenager Olivia wants nothing more than to return to her mother Selma, despite their endless and fierce arguments. As she finds her place in the turbulent and colourful world of crisis center Girla, among equally damaged peers and well-meaning social workers, Olivia starts moving more freely and gains new insights into herself and the symbiotic relationship with her mother.