One night long ago, having left his wife and child, Francisco wants to die. Only the look he gets from Bruna, a child, a neighbour who is unable to sleep, prevents him from carrying out his intention. Six years later Francisco remains shut into his taciturn solitude and Bruna is emerging into full-blown adolescence...