It all begins when Serafín meets and falls in love with Ariadna who is under treatment for artificial insemination. After several failed attempts for Ariadna to get pregnant, Serafín, who is madly in loves, decides to use his own semen without uttering a word to anyone, turning him into the father of the baby-to-be.