When his long-lost brother resurfaces, Jacobo, desperate to prove his life has added up to something, looks to scrounge up a wife. He turns to Marta, an employee at his sock factory, with whom he has a prickly relationship. the owner of a sock factory in Montevideo, and Marta, his employee, realize that their estranged relationship needs to change when Jacobo's long-lost brother prompting them to pose as a married couple.