Teresa is a stewardess, pregnant but without a boyfriend. On one of her trips to the 'end of the world', as the Argentinians like to call Patagonia, she decides to get an abortion, and then to commit suicide. But when she meets Julián, who has taken her flight to disperse his wife's ashes, her view on life suddenly changes.