Alvaro and Jenny are father and daughter. She’s a rising competitive swimmer, he’s a truck driver and her biggest fan. But their relationship took a hit when Alvaro left Jenny’s mother, which Jenny can’t forgive him for. Things change when Alvaro becomes ill, and Jenny’s the only one there to help him. Forced to reconnect, they rediscover their close bond, long repressed. By dint of sacrifices, they will both gain a new future.