Celeste is a carefree 15-year-old coming of age after the fall of Pinochet when her life changes drastically and unexpectedly. Now, the desert and oceanside she once embraced feels alien. In an uncertain nation going through a transition of its own, Celeste is thrust into an adult world where she must grow up faster than she could have ever imagined.