In a scorching Rome flooded with garbage and electric scooters, Al is a serial dreamer who knows he is destined for something important. When he helplessly witnesses the crumbling of his greatest dream, breaking through with his band, fate shows him a second way: a telephone in which there is evidence of a crime. With knowledge of noir on his side, Al is convinced that he can solve the case on his own. a dating app makes him meet Betty, a young girl who loves adventure. Both in search of a place in the world, they delve into a mystery that will soon be revealed beyond their reach.