On a wild island off the coast of Madagascar, the destinies of two searching souls intersect. Macha, a young Belgian, flees an impossible grief and finds refuge with her mother. Franco, a Madagascan, returns to his native land to find a distant father and a mother who has mysteriously disappeared. As their personal quests intertwine, the island, steeped in mysticism, reveals the maternal and ambivalent power of water, capable of cradling as well as engulfing. An inner journey where denial collides with the force of origins and the power of nature.