From his prison cell in Texas, Mabry, sentenced to death, imagines the final journey that will one day take him to Walls Unit, the place of his execution, 60 kilometres away. A stretch of road, along which live people whose existence is linked to the prison institution; those same who might one day witness Mabry go by, seated in the back of a van.