Falcon, a petty thief and high-flying raccoon, thought this would be a simple heist. Get on the train, steal the food, and get out. But when the train is unexpectedly hijacked, he joins forces with Rex, a righteous police-dog to save the cute house pets and exotic animals onboard and stop this high-speed train before it is too late.