Michele, Linda, Filippo, Tiziana, Antonella and Nino are the six creators selected to participate in Dedalus, a new social game that promises to revolutionize the world of Web 3.0 and make the winner rich and famous. Locked up in an isolated Arena, the contestants participate in games that gradually prove more and more dangerous. But what seemed like a simple game slowly turns into something completely different, and the boys, from competitors, find themselves simultaneously executioners and victims of an elaborate vendetta.