Estrella Cuevas attends the shooting of a TV program. Victor Martinez was sent by his mother to the show in order to find a woman. When they both discover that there is a huge amount of money to win, they go as a couple very much in love. They managed to get to the second round, which means they have to get married. But on the wedding day, the producers find out the truth about them and calls the police...