Nikola (34), a film director stuck in advertising, buys an old van to convert into a camper, dreaming of family road trips with his wife and soon-to-be-born daughter. When he learns that his late refugee grandmother's remains may be returned to her home village in Dalmatia, he embarks on this journey joined by his father, Mirko (74), visiting the house he hasn't seen in 25 years, while gaining unexpected insights into parenting, family, the passage of time, and the blurry nature of memory.