A woman and a man throw themselves into a sailing race lasting several days and nights on a large lake. One would like to cross over, yet one cannot, one misses any sign of life, yet life is perceivable in the rushing tide, in the blowing of the wind, in the drifting clouds, in the solitary cry of birds. One must delve deep into oneself and feel the heart-ripping that nature imposes.