A group of young activists breaks into a slaughterhouse, aiming to expose the owners for processing meat unfit for consumption. Armed with cameras, they capture damning evidence until they’re caught by the owner and his security team. What starts as a desperate chase to reclaim the footage quickly escalates into a deadly game.