Edith is a curiosity-driven journalist (40) who decides to embark on single motherhood by help of sperm donation. However, the challenges of solo parenting prove to be more daunting than anticipated, and she fears that she is not enough for her son. When the identity of the donor unexpectedly surfaces, Edith decides to seek him out under the false pretence of doing a feature interview of him and his tech company, thereby shaking up not only her own life and emotions but also those of everyone around her.