After years under the toxic influence of Joachim, Laura is rebuilding her life, raising their daughter on her own. When Joachim’s new partner Shirine shows up at her door in dire straits, Laura realises that they’re both under a familiar threat. The two women will help each other find a way out of the harmful sway Joachim still has on them.