A 17-year-old teenager in the throes of discovering her sexuality, surrounded by an overbearing mother, an absent father and a pushy boyfriend, starts therapy with a very unusual psychiatrist. At the same time, the therapist has fun revealing the unconscious strategies of each and every one of us.