Arborea, kingdom of great forests and great clearings flooded with light. A peaceful people has built wooden homes on the trees. Aida, the fearless daughter of the king of Arborea, roams through the trees riding her sweet Goa . But the peaceful life of the kingdom is disturbed more and more often by the violent raids of the Petra’s soldiers, in search of slaves.