Jan José Garfia and Marimar met in 1991. He had been sentenced to more than a hundred years and she works as a nurse in the prison. They fall in love with each others. Thanks to Marimar, Garfia learns to ask for forgiveness. But the three murders he committed are a burden on his life. Can a ray of light shine in total darkness ?