Branko dwells on the fringes of Belgrade society. Isolated and unable to sleep, he speaks to no-one. His only obsession seems to be his younger brother, whose muddy shoes, bloodstained sheets, and murky whereabouts unsettle him. Branko shadows his brother's every step, haunted by his strange behaviour. As paranoia sets in, Branko realises his brother isn't the strange one. He is.