A Belarusian model dreaming of a career in China finds herself drawn to a mysterious loner who works the night shift at a morgue. Their encounter unsettles her sense of body, beauty, and mortality. The fragile love story of two outsiders who turn each other's worlds upside down and discover that they are not alone.