Corry, a French coordinator of pediatric heart transplants is sent to Japan where organ donation remains taboo. As she fights to save a young boy, her partner Jin, a photographer from Yakushima, suddenly vanishes. He becomes a “Johatsu”, as the Japanese call the 80,000 people who disappear overnight each year. Corry faces a double ordeal: saving a child while coping with the loss of the man she loves.