If you wish for something hard enough, will the whole universe work in your favour? Stela fell in love with a Balkan musician after seeing him on TV. Determined to meet him, she accepts help from Vera, a glam starlet rumored to be his mistress. Their worlds collide when Vera promises to rescue Stela from her poverty-stricken life by taking her to Bucharest, where she runs a sex products business.