Ursula and Neda, an East German waitress with a broken heart and an Iranian YouTuber with a broken arm, both feel trapped and lonely in their precarious lives. The winding paths of chance draw the two women together on an unexpected ghost hunt in the mountains. A romantic adventure film about an unlikely friendship and the yearning for another life.