Céline arrives in Armenia to legalize the death of her husband Arto. She discovers he lied to her: he fought in the war, stole another identity, and is considered a deserter. So begins a journey through Arto's past, as she meets people left disabled by the battles of 2020, veterans from the 1990s, hauntings of a never-ending war. A woman chases a ghost, but how should she bury it? Can the dead be saved?