In today's Kazakhstan, 17-year-old Mila can no longer bear the chaos of her family life. When she discovers an open-water swimming team led by the enigmatic Vlad, she joins, drawn by the promise of structure and belonging. But when her place is threatened, her fear of losing it starts to grow, and Mila must soon decide how far she's willing to go to preserve the fragile balance she's built.