She was born in a cave, more than 60 years ago. Now she lives in a village, with many children and grandchildren to look after. Sometimes, she dreams of her dead mother calling her home – to the cave. The film captures fleeting moments of her daily life and the transmission of her fragile language, Rục, to her grandchildren.