Mihrije, Sina, and Jasna are best friends in their early twenties who live in Slovenia. They are tomboys and refuse to conform to the conservative system they live in. Their world turns upside down when they meet Fantasy, a transgender woman. Together, they embark on a journey that explores the complexities of gender, desire, and self-discovery.