Alone in the mountains: Olivia, her Father, and their home. By the foothills, a slaughterhouse, where Father works. She dreams by day and lives by night; they share only dusks and dawns before the rising sun lulls her to sleep. When Father disappears, Olivia descends the mountains in search of him.