After breaking up with his partner, 76 year-old Vicente leads life the way he likes it in Maspalomas: he spends his days lying in the sun, partying, and looking for pleasure. An unexpected accident obliges him to return to San Sebastián and to the daughter he abandoned years ago. Vicente will have to live in a retirement home where he finds himself driven back into the closet and to conceal a part of himself that he thought was long resolved. In this new environment, Vicente must ask himself if he has enough time left to make his peace with others… and with himself.