Antonio and Estrella are siblings. Their father was a diver. They have spent their whole lives at sea. Antonio is known as The Tiger, an indomitable diver and the perfect buddy to have with you when you risk your life in only a few seconds, every day. Estrella helps her brother on the barge where they work. She keeps him grounded; out of the water, Antonio is a real mess. He has always lived in the moment, never thinking about the future, leaving him with barely a penny to his name. When Antonio has an accident, he is told that his diving days will soon be over. The future looks dark and complicated. However, this situation may just change when they find a stash of cocaine hidden in the hull of an oil tanker. Antonio sees no other option, but his sister Estrella has her doubts. As always.