1990s, South of France. Charlotte and Liza, inseparable 17-year-old best friends, live for the thrill of music and the exciting promise of freedom. They are opposites in every way but together, they are unstoppable. As the right-wing party starts spreading in their hometown, they dream of moving to Paris, to fulfill their passion for music. But when an unexpected tragedy strikes, Charlotte is left alone, standing on the threshold of adulthood. Carrying dreams that were made for two.