Maria is a primary school teacher doing her best to inspire a class of 11-year-olds but unable to because of one unruly and chaotic student. With her career in question and the child’s behaviour spiralling and her class out of control, she makes a series of bad decisions that lead to her accidentally locking this bad apple in her home.