In this sweeping love story that spans three decades of passion, heartbreak, and hope, Nino and Yasmina find themselves drawn together by a magnetic relationship. As they face an impossible choice between love and survival, they must decide if they want to build a family and chart a path to happiness in Lebanon, despite the tragedies ravaging the country.