Gioia is a high school teacher who has never known any other love than the oppressive bond with her own parents, with whom she still lives. One of the students at her school, Alessio, is cashing in on his own body to make a couple of hundred euros to help his mother, a cashier in a supermarket. The relationship that dawns between Gioia and Alessio is forbidden fruit, fragile yet, inexplicably, one they can’t do without. Still, Alessio’s desire to improve his social standing is a silent killer that prevents him from ultimately accepting Gioia’s surprising affection for him. He goes and destroys it all, cancelling the only person who has ever loved him.