On the Pacific coast of Mexico, in the land Ina Marija had chosen as her home before she died too soon, her father Sarunas and her younger sister Una embark on a journey retracing her steps. There, amidst the extraordinary and resilient nature of the mangroves – in a Laguna battered by hurricanes yet perpetually reborn – they begin to navigate the tender terrain of grief.