Man-su, a specialist in paper manufacturing with 25 years of experience, is so satisfied with life that he can truthfully tell himself, “I’ve got it all.” While happily passing his days with his wife Miri, their two children, and two dogs, Man-su is suddenly informed by his company that he has been fired. “We’re sorry. We have no other choice.”