Holly, twenty-eight, has always felt like the wrong version of herself and that her life hasn’t turned out as expected. When she meets a little girl named Arabella, she becomes convinced the child is her younger self. Eager to run away from home, Arabella decides to play along with Holly’s mission: to go back and become someone special.